Mucize Terapi

 Uzun yıllar önce, ergenlik zamanlarımda bir akşam evde televizyon izlerken Perihan Savaş'ın bir filmi denk geldi. Tabii çok sevindik, filmleri her zaman güzeldir. Eczacı bir kadın var filmde, bir de oğlu var. Eczaneye bir müşteri giriyor, kırmızı kravatlı, hoş bir adam. Çocuk adamı görünce eli ayağına dolanıyor, adamdan gözlerini alamıyor. Tam bu anda ben filmin konusunu anladım tabii. Kızarmaya, rahatsız olmaya başladım. Sanki filmden biri çıkıp benim de o çocuk gibi olduğumu söyleyecek gibi geldi. Annem de çocuk galiba kırmızı renkten etkileniyor dedi, sonra da ne biçim film bu diye kapattı. İlk o an aklıma takılmıştı. Acaba anlıyor mu benim de öyle olduğumu diye düşünmüştüm. Tabii cevabı hala bilmiyorum. Yıllar sonra o filmi merak edip sonuna kadar izlemiştim. Çocuğun eşcinsel eğilimleri var. Annesi fark ediyor ve çok üzgün. Sonra terapiste götürülüyor. Çocuk da ergenlik çağlarında. Birkaç seans o mucizeler yaratan :) terapiden alıyor ve sürpriiiz; çocuk artık kızlardan hoşlanmaya başlıyor. Filmlerde imkânsız diye birşey yoktur eyvallah ama izleyenlere verdiği mesaj gerçekten fenaydı. O kadar saçmaydı ki üzülemedim bile :))

Buna film diyelim geçelim ama ülkemizdeki bazı terapistlerden de güzel bir örnek vereyim. Terapiyi alan bu arkadaşın yazısını 10-15 yıl evvel okumuştum;

Hemcinsinden hoşlandığı için ailesinin desteği ile arkadaşımız terapiste gidiyor. Terapist hanım çocuğa kendi üretimidir diye düşündüğüm aşağıdaki terapiyi uyguluyor;

Öncelikle danışanına sevdiği bir meyveyi soruyor. O da portakal diyor. Daha sonra haftaya bir portakal ve bir soğan alarak terapiye gelmesini söylüyor. Danışan da alıp geliyor. Ve terapist " Bu soğan eşcinsellik ve bu portakal da heteroseksüellik. Soğanı tercih edersen ömür boyu ağzın yanacak. Haydi şimdi portakalı yemeğe başla" diyor. Sanırım bu zavallı arkadaş bu kadına gideceğine bir hocaya kendini okutup üfletse daha az zarar görürdü. Düşünsenize kadın soğanı mı portakalı mı seçeceğine bile karışmış. Hayır belki ağzı yansa da soğanı seçecek :))))

Gerçek hayatta bu terapist varsa filmdeki terapiste pek de kızamıyor insan değil mi:))

Yanlış hatırlamıyorsam bu terapi hikayesini bir blogda okumuştum. Umarım gerçek değil, gerçekten hikâyedir :))

Kalın sağlıcakla,

Yorumlar

  1. :)) ben bu nedenle işten atıldım ne diyorsun. 9 evet 9! Yaşındaki oğlunu bu eşcinsel midir nedir oyuncak alayım diyorum tavşancık istiyor diye (tam 15 sene oldu vallahi aklımdan çıkmıyor) bana getiren ve benim oğlunuz çok normal, çok tatlı bir çocuk ama sizin terapiye gelmenizi istiyorum dediğim için beni üstüme şikayet eden ve üstümün de bana gaylik düzeltme terapisi konusunda (ayıcık ya!) baskı yaptığı seslerin yükseldiği sonunda ciddi kavgamı verip çekip gittiğim ama o çocuğa ne olduğunu hala ara sıra düşünüp keşke o zamanki acemiliğime gelmeseydi de he he gaylik düzeltiyoruz diye çocuğa asıl ihtiyacı olduğu desteği verebilseydim dediğim kara bir anım var maalesef.. Maalesef.
    Ondan sonra bir çok güzel ergenle çalıştım ama o çocuğu unutmadım :( bu da işte karşı tarafın dramı bak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dualar Bobby İçin diye bir film vardı. O geldi şimdi aklıma :) Yapacaklarsa böyle filmler yapsınlar:)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Evvel zaman

İşte Benim Serüvenim 4

Anlam Üzerine