Güzel Bir Gün

 Bayramın birinci günü Beyaz Ciklet ile Kadıköy de buluştuk. Uzun zamandır gitmemiştim ve yolumu bile zor buldum :)

Harika bir sohbetti. Bazen bir yerlerde oturduk, bazen gezindik. Vaktin bile nasıl geçtiğini anlamadım. Aylardır bir yere gitmemiştim. 

Hava da hem açık hem de serindi. Tam da dışarı çıkma havası yani. Bir sürü konudan bahsettik ve hayat hikayelerimizden kesitler aktardık. 

Bu güzel buluşma için Beyaz Ciklet e çok teşekkür ederim. Umarım kısa zamanda tekrarlarız :)

Kalın sağlıcakla.. 

Yorumlar

  1. Sevgili Kim Bilir,
    Benim için de çok güzel bir sohbetti, çok teşekkür ederim. Çalışma dönemlerimizde hepimiz köşemize çekilmek zorunda kalıyoruz ama tatil vakitleri bir araya gelip sohbet etmek çok keyifli oluyor. Yeni bir sohbet planı muhakkak yaparız :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Evvel zaman

İşte Benim Serüvenim 4

Anlam Üzerine