Felekten Bir Gün

Gece gidilen eğlence mekanları, iple çekilen yaz tatilleri, arkadaş, akraba ziyaretleri, kültür turları, iş çıkışı gezmeleri, piknikler......
Sosyal bir varlık olan insan felekten günler, geceler çalmayı elbette çok sever. Dante gibi ben de ömrün tam ortasında olduğumdan elbette yukarıda inci gibi dizdiğim seçeneklerin hepsini deneyimledim. Yurt içinde, yurt dışında pek çok yere gittim. Yıllar sonra düşünüyorum da gittiğim hiçbir yerde içimden geldiği gibi eğlenememişim. Sürekli kendimi frenlemekle geçmiş hayatım. "Aman eşcinsel olduğumu farketmesinler", "Aman sesim ince çıkmasın", "Aman kızlarla çok sohbet ettim, erkeklerin olduğu grup ile sohbet etmeliyim"
Maskelerin ardında 35 yıl!
Gerçi şu an da aynı durumdayım. Kimbilir, belki de bir 35 yıl daha geçecek böyle. Bazen zamanı geri alabilsem diyorum, sonra da diyorum: Neye yarar?

Kalın sağlıcakla....

Yorumlar

  1. Önündeki 35 yıla odaklan derim :) Bloğunu bu sabah şans eseri keşfettim ve umarım yazmaya devam eder dedim içimden..
    Aslında yukarıya yazdıkların sadece gay olmakla da ilgili değil, meselâ ben de bazen aman erkeklerle fazla konuşmayayım yanlış anlaşılır, aman birlikte olduğum kadınlar gibi görüneyim ayrıksı durmayayım aman yaman yani :) Büyüdüğümüz kültür kendimizden çok, bizim hakkımızda başkalarının düşündüklerine önem vermeyi dayatıyor bize. Aslında kendi içimizi dinlesek gayet güzel şeyler bulacağız ama işte başkasının yanlış algısını düzeltmeye çalışmaya harcıyoruz zamanımızı.. Ama 35’ten sonra bazı taşlar yerine oturuyor öyle diyeyim.. Sonrası inan daha rahat. benim insanlarla kavgam çoktan bitti ama kendimle olan sanırım 50’lere doğru uzayacak :) uzasın varsın, hayat hep bir öğrenme, en çok da kendimiz hakkında.. sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. Değerli yorumların için çok teşekkür ederim. Burası içimi dökme yeri gibi oldu. Ara ara yazmayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Evvel zaman

İşte Benim Serüvenim 4

Anlam Üzerine