Mahmure

 "Elinde cımbızı, aynası,

  Cumbada oturur Mahmure"

Doksanlar ne kadar güzeldi. O çağlarda keşke biraz daha yaşım büyük olsaydı derim hep. Mahmure şarkısını Nükhet okumasa eminin böyle klasik olamaz, unutulur giderdi. Şarkının ritmi eğlenceli olsa da sözleri aslında ne kadar da trajik. Türk müziğinde nadir de olsa bu tarz örneklere rastlıyoruz. Amacı nedir hiç bilemiyorum ama bu harmanlama bana biraz da hayatı hatırlatıyor. Acı, mutluluk, öfke, hüzün hepsi bir arada. Belki de bestekâr hayatı seslendirmek istemiştir kulaklarımıza kim bilir. Şarkının beni en hüzünlendirdiği sözlerle noktalıyorum şimdilik. Kalın sağlıcakla.

"Olurken her şey tarihin tenceresinde aşure.

 Kahve de içer keyifle, penceresinde Mahmure"

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Evvel zaman

İşte Benim Serüvenim 4

Anlam Üzerine