İşte Benim Serüvenim-1

 İlkokul üçüncü sınıftaydım. Hava güzel diye okul bahçesinde yapıldı resim dersi. Sonra bir sonraki ders ziline kadar kendi halimize bırakıldık. Kızlar bir yerde kendi hallerinde, erkekler maç yapıyor. Ben de biraz maça gidiyorum, sıkılıp kızların yanına gidiyorum sonra. Henüz hissetmiyorum hiçbir yerde kendim olamadığımı. Doğuştan sağır olmak gibi bir şey: farkında olamıyor insan. Neden sonra teneffüs de bitti ve diğer dersin zili çaldı. Kıyamet gibi kalabalık okul binasına yürüyoruz. Derken bir ses: "Kız gibi lan..ahaaa" Bunu duyduğum yaş dokuz. Acısını anlatamam. Ama aynı durumu yaşayan sizler biliyorsunuz bunu. Dünyam sanki başıma yıkıldı. Sınıfa cesedim yürüyor. İşte o gün...tam da o an başladı acıklı serüvenim. Tabii o zaman bilemezdim bunun sadece bir başlangıç olduğunu. Hayatımın hatırı sayılır bir döneminde bununla mücadele edeceğimi bilemezdim. Geleceği bilmemek bir lütuftu bana gerçi. Bilsem o çocuk yüreğimle bunları nasıl kaldıracaktım. Şimdi bu yaşımdaki ben, sıkıca sarılıp yaralarını sarmak derdindeyim o çocuğun. Serüvenin diğer bölümünde görüşmek dileğiyle....kalın sağlıcakla....

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Evvel zaman

İşte Benim Serüvenim 4

Anlam Üzerine